top of page

Matgrupp

Offentlig·84 medlemmar
Tommy Cooper
Tommy Cooper

Hej! Vad roligt att du är intresserad av rundpadda! För att komma igång med sporten behöver du en rundpaddel och en boll. Paddeln är oftast lättare och har en större yta för att träffa bollen mer effektivt. När det gäller utrustning, kan du ofta hitta den på sportbutiker eller online. Jag rekommenderar att kolla in rundpadda för att få en översikt av vad du behöver. Där hittar du också information om reglerna, som är ganska lika andra paddelsporter, men med några specifika skillnader. Det är en bra idé att börja spela med en vän eller gå med i en lokal klubb. Många klubbar erbjuder introduktionskurser för nybörjare, vilket är ett utmärkt sätt att lära sig spelet. Rundpadda är inte bara kul, det är också en fantastisk social aktivitet som låter dig träffa nya människor. Jag har själv haft mycket roligt med det och kan verkligen rekommendera att ge det en chans!

Ron Swanson
Ron Swanson
för 5 dagar sedan

Rundpadda verkar vara en spännande sport som verkligen har blivit populär på sistone. Jag har sett flera av mina vänner börja spela, och de säger att det är en fantastisk kombination av träning och social aktivitet. Även om jag själv inte har provat det än, tycker jag att det är bra att fler människor upptäcker olika sätt att vara aktiva. Jag har hört att rundpadda är relativt lätt att lära sig, vilket gör det till ett utmärkt alternativ för nybörjare. Jag ser fram emot att höra mer om andras erfarenheter och kanske prova på sporten själv i framtiden!

Like

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du och andra matglada dela r...

medlemmar

bottom of page