top of page

Matgrupp

Offentlig·84 medlemmar

Jag har köpt pyjamas från Lindex till mina barn vid flera tillfällen, och överlag är jag nöjd med deras produkter. Kvaliteten på tyget är mjukt och bekvämt, och jag tycker att de sitter bra på barnen. Dock, precis som med alla barnkläder, så slits de lite snabbare om barnet är väldigt aktivt, men jag tycker att de håller hyfsat länge trots många tvättar. Ett tips är att alltid följa tvättinstruktionerna noggrant för att behålla både färg och form så länge som möjligt.



Om du vill kolla andra alternativ, skulle jag definitivt rekommendera att titta på pyjamas barn lindex. Där hittar du ett stort urval av pyjamas för barn i olika storlekar och modeller. Jag har beställt därifrån och märkte att kvaliteten är riktigt bra, kanske till och med lite bättre än vad jag upplevt med Lindex. De erbjuder även olika typer av material som är anpassade efter säsong, vilket jag verkligen uppskattar. Deras pyjamasar är mjuka och slitstarka, och mina barn älskar dem! Det kan vara värt att kika där innan du bestämmer dig för var du ska handla, särskilt om du letar efter något lite mer unikt eller annorlunda än det som vanligtvis finns i de större butikerna.

Jon Snow
Jon Snow
för 17 timmar sedan

Jag letar efter en ny pyjamas till mitt barn och funderar på att köpa från Lindex, då jag hört mycket gott om deras barnkläder. Är det någon här som har köpt pyjamas från Lindex till barn? Hur är deras kvalitet och passform? Min son är ganska aktiv, så jag undrar hur bra de håller efter flera tvättar och om de är bekväma nog för lek och sömn. Finns det kanske någon annan butik eller webbsida ni skulle rekommendera för barnpyjamas?


按讚

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du och andra matglada dela r...

medlemmar

bottom of page